Четвер, 14.12.2017, 12:08

Управитель ОСББ

Акт-претензія

Як скласти акт-претензію.
 
 
   Якщо енергопостачальник порушує вимоги Правил № 1357 і Вашого з ним договору, тоді, відповідно до пунктів 49-52 тих же Правил, алгоритм Ваших дій та реакції електроенергетиків має бути наступним.
   По-перше, Ви повинні викликати представника енергопостачальника для складення та підписання акта-претензії (зразок), зразок якого затверджено Постановою КМУ від 26.07.1999 р. № 1357.
   По-друге, акт-претензія складається споживачем та представником енергопостачальника і скріплюється їхніми підписами. Якщо представник енергопостачальної організації не з’явився протягом 3-х днів з дня Вашого звернення (цей термін встановлено для міст), тоді Ви маєте право скласти акт-претензію у довільній формі.
   Якщо енергопостачальник відмовився здійснити необхідні виміри параметрів якості електроенергії, Ви маєте право самостійно організувати їх, звернувшись до установи, котра має відповідні повноваження або дозволи. У такому разі енергопостачальник відшкодовує Ваші витрати. Якщо представник енергопостачальника відмовився підписати акт, той вважається дійсним за умови його підписання не менш ніж 3-ма споживачами або Вами та виборною особою будинкового комітету чи іншого органу самоорганізації населення.
   По-третє, якщо представник енергопостачальника не з'явився чи відмовився від підпису, відправте енергопостачальнику один примірник свого акту-претензії або поштою, або зареєструвавши його в канцелярії. Енергопостачальник зобов'язаний протягом 10-ти днів або усунути недоліки, або надати Вам обґрунтовану відмову у задоволенні Ваших претензій на підставі свідчень реєстраційних технічних пристроїв, атестованих та опломбованих територіальними органами Держспоживстандарту.
   Крім того, виконавці «електричних» послуг, повинні здійснити для Вас перерахунок своїх послуг, відповідно до пунктів 44, 45, 46 Правил № 1375:
  • у випадку тимчасового припинення електропостачання з вини енергопостачальника - згідно з умовами договору, у розмірі подвійної вартості недоданої електроенергії;
  • у разі постачання споживачеві електричної енергії, параметри якості якої не відповідають показникам, зазначеним у договорі, енергопостачальник сплачує 25 % вартості такої енергії;
  • у разі порушення прав споживачів (відмова споживачеві в реалізації його прав, надання послуг, які за якістю не відповідають вимогам нормативно-технічних документів, відмова у наданні необхідної, достовірної інформації, ухилення від перевірки якості електричної енергії тощо) енергопостачальник несе відповідальність відповідно до законодавства та згідно із договором.


   По-четверте, якщо Вас продовжують ігнорувати, тоді Вам треба направити претензію вже до однієї з нижченаведених організацій (та до їхніх територіальних відділень), які контролюють дотримання Правил № 1375 у межах своїх повноважень: до Міністерства палива та енергетики;
до Національної комісії регулювання енергоносіїв;
до Держспоживстандарту;
до Антимонопольного комітету.

   Якщо в мережі підвищилася напруга і Ваші електроприлади згоріли, тоді Вам потрібно зробити наступне.
   По-перше, у такому випадку негайно викликайте аварійну бригаду електромереж або ЖЕКу.
   По-друге, попросіть аварійників скласти відповідний акт із вказівкою причин аварії - звісно, Ви повинні у ньому поставити свій підпис та залишити собі один примірник.
   По-третє, віднесіть поламану електроапаратуру на ремонт, візьміть квитанцію про оплату ремонту та попросіть майстра зазначити причину несправності.
   По-четверте, винуватцем стрибка напруги в мережі може бути не обов'язково енергопостачальник, але й ЖЕК, який обслуговує внутрішньобудинкові електромережі.
   Тому зверніться до енергопостачальника з проханням повідомити - на чиїй ділянці відповідальності (його чи ЖЕКу) відбувся збій у роботі електромереж, а також з проханням надати документи, які би фіксували цей збій.
   По-п’яте, направте претензію на адресу винуватця аварії (енергопостачальній організації або експлуатаційній установі) з вимогою відшкодувати Вам завдані збитки, додавши до неї копії акта та квитанцій про оплату ремонту техніки.
   По-шосте, якщо винуватець аварії відмовив Вам у відшкодуванні збитків, тоді звертайтеся до суду!
Форма входу
Наше опитування
Чи Ви хочете створити у своєму будинку ОСББ
Всього відповідей: 367
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
  • "Портал ГО Львова"
  • "Громадський форум Львова"
  • "Громадський Портал Львова"
  • "Громадянська мережа ОПОРА"