Середа, 18.10.2017, 02:06

Управитель ОСББ

Обов'язки Львівгазу

Які обов'язки покладені на працівників\
 газових служб та споживачів.
 
 
   Відповідно до пункту 32 Правил № 2246, газівники, окрім всього іншого, зобов'язані:
  • публікувати у ЗМІ докладну інформацію про зміну роздрібних цін на газ за 5 днів до введення їх в дію та перелік послуг, що надаються споживачеві і вартість яких включено до тарифу на постачання природного газу;
  • надавати споживачам інформацію про тарифи на постачання газу, про ціну на газ, про порядок плати за нього, про перелік послуг з газопостачання і про виконавців послуг, про розмір плати за виконання додаткових робіт, про правила підключення до газових мереж, про нормативні та фактичні параметри якісних показників газу і його тиску в газовій мережі тощо.

   Крім того, відповідно до пункту 16 Правил № 2246, газівники за рахунок власних засобів повинні проводити:
  • перевірку на щільність газопроводів, газових приладів та пристроїв за допомогою газу під робочим тиском;
  • ліквідацію витоку газу;
  • перевірку відповідності встановлення газових приладів та пристроїв, побудови приміщень, прокладення газопроводів вимогам будівельних норм, проекту та правилам експлуатації;
  • перевірку димових та вентиляційних каналів на наявність тяги;
  • перевірку наявності вільного доступу до газопроводів, газових приладів та пристроїв, а також у підвали і на горища, де прокладено газопроводи;
  • розбирання, очищення від залишків корозії і мастила, а також змащування усіх запірних пристроїв, встановлених на газопроводах та газових приладах;
  • перевірку придатності до використання газових приладів та пристроїв, їхнє очищення, наладку та регулювання;
  • дрібний ремонт газових приладів та пристроїв, пов'язаний із заміною гвинтів, штифтів, пружин, ущільнювальних матеріалів, у разі перепакування фланцевих та нарізних з'єднань і запірних пристроїв.


   Заявку на ремонт газових пристроїв або на усунення витоку газу Ви можете надати телефоном. Газівники повинні реєструвати усі подібні дзвінки в спеціальному журналі. До того ж роботи з ліквідації аварійних ситуацій, які можуть призвести до нещасного випадку, газівники мають виконувати цілодобово силами своїх бригад аварійно-диспетчерських служб.
 
   У свою чергу, відповідно до пункту 29 Правил № 2246, споживач, окрім всього іншого, зобов'язаний:
 
  • у разі відсутності лічильника газу письмово повідомляти протягом 1-го місяця газопостачальне (газорозподільне) підприємство про усі зміни, котрі стосуються видів споживання природного газу (в першу чергу, про зміну складу сім'ї, наявність пільговиків тощо );
  • не пізніше ніж за 7 днів до звільнення приміщення або повного припинення газопостачання письмово повідомити виконавця послуги про розірвання договору та розрахуватися за послуги з газопостачання;
  • безперешкодно допускати у свої житлові та підсобні приміщення, де розташовано газові прилади та пристрої, лічильники газу, представників виконавця послуги після пред'явлення ними відповідних службових посвідчень для:

   - локалізації та ліквідації аварійних ситуацій;
   - відключення і заміни газових приладів та пристроїв, усунення порушень і несправностей у їхній роботі, проведення технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання та дворових газопроводів, перевірки показань лічильників газу, наявності та цілісності пломб на них;демонтажу або монтажу лічильників газу, пов’язаного із проведенням їхньої планової повірки;   
   - встановлення лічильника газу, що здійснюється з ініціативи та за кошти газопостачальних (газорозподільних) підприємств або за рахунок інших джерел.
 

   Якщо газопостачальна організація порушує вимоги Правил № 2246 і Вашого договору про надання послуг з газопостачання, тоді, згідно із пунктами 1.4. та 2.1. Порядку відшкодування збитків, завданих споживачеві природного газу внаслідок порушення газопостачальною або газотранспортною організацією Правил надання населенню послуг з газопостачання, затвердженого постановою НКРЕ України від 29.05.2003 р. № 476 (далі - Порядок № 476), алгоритм Ваших дій та реакції газівників має бути наступним.
 
   По-перше, Ви подаєте претензію, складену у довільній формі, на адресу газопостачальної організації, працівники якої зобов'язані зареєструвати Вашу заяву у спеціальному журналі.
 
   По-друге, як правило, протягом 2-х робочих днів газівники мають вийти до Вас «на місцевість» для проведення перевірки, наприклад, тиску або якісних показників газу і для складення відповідного акта.
   Перевірка тиску газу. Величина тиску газу перевіряється перед газовими приладами споживача в години максимального його споживання.
   Мінімальний тиск газу перед газовими приладами та пристроями має складати не менше мінімального допустимого значення, яке передбачено нормативними документами на ці газові прилади та пристрої. Якщо зміряний тиск газу виявився меншим за це значення, тоді плата за газопостачання - з дня надання заяви до дня відновлення постачання газу з достатнім тиском - не стягується (див. таблицю 9).
   Перевірка складу газу. Відповідно до законодавства, газопостачальна (газотранспортна) організація повинна проводити щомісячну перевірку параметрів якості газу, і, згідно із пунктом 2.1. Порядку № 476, протягом 5-ти днів з дня її проведення публікувати у ЗМІ докладну інформацію про результати. Перевірка також може бути проведеною додатково за письмовою заявою споживача.
   Якщо в її результаті з'ясувалося, що якісні показники газу відповідають встановленим нормативам, тоді виконання перевірки має оплатити споживач, а, якщо не відповідає - тоді газопостачальна організація.
  
   Крім того, газівники зобов'язані:
 
  • відповідно до пункту 32 Правил № 2246, самостійно протягом 1-го місяця здійснити споживачеві перерахунок розміру плати за газопостачання - пропорційно зниження кожного з параметрів якості газу, встановлених ГОСТ 5542-87 «Гази горючі природні для промислового і комунально-побутового призначення. Технічні умови» - за період з дня надання заявки від споживача до того дня, коли було відновлено параметри якості газу (див. таблицю) ;
  • повідомити споживача про такий перерахунок протягом 10-ти календарних днів з дня проведення перерахунку ;
  • протягом 5-ти днів усунути виявлені під час перевірки порушення або надіслати споживачеві аргументовану відмову.


   По-третє, якщо представники газопостачального підприємства протягом 2-х робочих днів до Вас не прибули або відмовилися складати відповідний акт, тоді претензія буде вважатися обґрунтованою, якщо її підпишуть не менше ніж 3 особи або споживач і виборна особа будинкового комітету чи іншого органу самоорганізації населення.
 
   По-четверте, якщо газопостачальне підприємство продовжує порушувати законодавство, Вам - згідно із пунктом 37 Правил № 2246 - потрібно відправити претензію уже до однієї з нижчезазначених організацій, які здійснюють контроль за дотриманням Правил у межах своїх повноважень:
  • до Міністерства палива та енергетики;
  • до Національної комісії регулювання енергоносіїв;
  • до Держспоживстандарту;
  • до Антимонопольного комітету.

Форма входу
Наше опитування
Чи Ви хочете створити у своєму будинку ОСББ
Всього відповідей: 366
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
  • "Портал ГО Львова"
  • "Громадський форум Львова"
  • "Громадський Портал Львова"
  • "Громадянська мережа ОПОРА"