Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Пятница, 19.04.2024, 13:11 | |||||||||
Управитель ОСББ | ||||||||||
Несправний лічильникЯкщо лічильник несправний.
Відповідно до пункту 8 Правил № 1357, прилади обліку електричної енергії мають бути придбаними, встановленими та підключеними енергопостачальником.
Оплачують ці роботи:
Електролічильник повинен мати 2 пломби: одну - з відбитком повірочного тавра територіального органу Держспоживстандарту;
другу - з відбитком тавра або логотипа енергопостачальника. Під час встановлення лічильника енергопостачальник складає акт про збереження пломб у 2-х примірниках, один з яких залишається у споживача. Відповідальність за збереження поквартирних приладів обліку та пломб на них, встановлених:
У зв'язку з тим, що останніми роками енергопостачальники здійснюють планову заміну старих індукційних лічильників з класом точності 2,5 на нові електронні з класом точності 1,0 і вище, трапляється, що показники нових приладів обліку перевищують показники «старих» на 5-20% (у тих випадках, коли встановлено послідовно обидва лічильники). Енергопостачальники, як правило, пояснюють це явище тим, що індукційний лічильник зазвичай помиляється в мінусову сторону, а електронний може помилятися і в «мінус», і в «плюс», а, найголовніше, що він враховує будь-яке найменше споживання електрики, наприклад, телевізором у режимі очікування.
Якщо диск лічильника крутиться під час повного знеструмлення квартири (так званий - «самохід»), а також, якщо Ви виявили зовнішнє пошкодження лічильника, зірвані пломби чи інші видимі несправності у його роботі (особливо, якщо лічильник знаходиться у Вашій квартирі), тоді Ви та енергопостачальник, відповідно до пунктів 14-17 Правил № 1357, повинні зробити наступне.
По-перше, негайно напишіть заяву до своєї районної електричні мережі (РЕМ) енергопостачальника.
Як правило, в цій установі є типовий бланк «заяви-заявки», у якому потрібно зазначити найменування робіт, на виконання яких Ви робите заявку - заміну, зняття, опломбовування приладу обліку тощо, та зазначити причину подання заявки - зупинка приладу обліку, гальмування диска тощо.
По-друге, в узгоджений з Вами час протягом 3-х днів (у місті) з дня отримання Вашої заяви представник енергопостачальної організації повинен зняти Ваш лічильник у Вашій присутності або у присутності представника балансоутримувача (якщо лічильник знаходиться на сходовій клітці).
До того ж, згідно із пунктом 2.3. Положення про проведення експертизи приладів обліку електричної енергії у побутових споживачів, представник енергопостачальника повинен опломбувати лічильник у тому місці, де вже встановлено пломбу Держспоживстандарту. Якщо такої можливості немає, тоді лічильник запаковується в поліетиленовий пакет, який також опломбовується.
Після зняття та опломбування лічильника представник енергопостачальника складає акт-повідомлення про скерування на експертизу Вашого приладу обліку у 2-х або 3-х примірниках (якщо лічильник знаходиться на сходовій клітці) - по одному примірнику енергопостачальнику, споживачеві та ЖЕКу. Цей акт, залежно від місця знаходження приладу обліку, підписуєте або Ви, або ЖЕКівський працівник.
По-третє, електропостачальна організація протягом 20-ти днів з дати зняття лічильника здійснює його експертизу у складі комісії, до якої, окрім представників самого енергопостачальника, входить повірена особа від Держспоживстандарту або від спеціалізованої організації, але теж за участю Держспоживстандарту.
До того ж експертиза лічильника, який належить Вам чи за збереження якого Ви відповідаєте, має проводитися обов'язково у Вашій присутності. За результатами експертизи складається акт проведення експертизи.
По-четверте, якщо з'ясується, що:
По-п'яте, оскільки електропостачання без обліку більше як 3-и місяці забороняється, тому енергопостачальник повинен встановити відремонтований або новий лічильник протягом цього періоду.
Крім того, за ситуації, коли з лічильником зовні все нормально й немає його «самоходу», але у Вас
виникають сумніви у правильності його показань, тоді, відповідно до пункту 16 Правил № 1357:
|
|