Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Субота, 20.04.2024, 01:30 | |||||||||
Управитель ОСББ | ||||||||||
Обов'язки ЛьвівгазуЯкі обов'язки покладені на працівників\
газових служб та споживачів.
Відповідно до пункту 32 Правил № 2246, газівники, окрім всього іншого, зобов'язані:
Крім того, відповідно до пункту 16 Правил № 2246, газівники за рахунок власних засобів повинні проводити:
Заявку на ремонт газових пристроїв або на усунення витоку газу Ви можете надати телефоном. Газівники повинні реєструвати усі подібні дзвінки в спеціальному журналі. До того ж роботи з ліквідації аварійних ситуацій, які можуть призвести до нещасного випадку, газівники мають виконувати цілодобово силами своїх бригад аварійно-диспетчерських служб. У свою чергу, відповідно до пункту 29 Правил № 2246, споживач, окрім всього іншого, зобов'язаний:
- локалізації та ліквідації аварійних ситуацій; - відключення і заміни газових приладів та пристроїв, усунення порушень і несправностей у їхній роботі, проведення технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання та дворових газопроводів, перевірки показань лічильників газу, наявності та цілісності пломб на них;демонтажу або монтажу лічильників газу, пов’язаного із проведенням їхньої планової повірки;
- встановлення лічильника газу, що здійснюється з ініціативи та за кошти газопостачальних (газорозподільних) підприємств або за рахунок інших джерел.
Якщо газопостачальна організація порушує вимоги Правил № 2246 і Вашого договору про надання послуг з газопостачання, тоді, згідно із пунктами 1.4. та 2.1. Порядку відшкодування збитків, завданих споживачеві природного газу внаслідок порушення газопостачальною або газотранспортною організацією Правил надання населенню послуг з газопостачання, затвердженого постановою НКРЕ України від 29.05.2003 р. № 476 (далі - Порядок № 476), алгоритм Ваших дій та реакції газівників має бути наступним. По-перше, Ви подаєте претензію, складену у довільній формі, на адресу газопостачальної організації, працівники якої зобов'язані зареєструвати Вашу заяву у спеціальному журналі.
По-друге, як правило, протягом 2-х робочих днів газівники мають вийти до Вас «на місцевість» для проведення перевірки, наприклад, тиску або якісних показників газу і для складення відповідного акта.
Перевірка тиску газу. Величина тиску газу перевіряється перед газовими приладами споживача в години максимального його споживання.
Мінімальний тиск газу перед газовими приладами та пристроями має складати не менше мінімального допустимого значення, яке передбачено нормативними документами на ці газові прилади та пристрої. Якщо зміряний тиск газу виявився меншим за це значення, тоді плата за газопостачання - з дня надання заяви до дня відновлення постачання газу з достатнім тиском - не стягується (див. таблицю 9).
Перевірка складу газу. Відповідно до законодавства, газопостачальна (газотранспортна) організація повинна проводити щомісячну перевірку параметрів якості газу, і, згідно із пунктом 2.1. Порядку № 476, протягом 5-ти днів з дня її проведення публікувати у ЗМІ докладну інформацію про результати. Перевірка також може бути проведеною додатково за письмовою заявою споживача.
Якщо в її результаті з'ясувалося, що якісні показники газу відповідають встановленим нормативам, тоді виконання перевірки має оплатити споживач, а, якщо не відповідає - тоді газопостачальна організація.
Крім того, газівники зобов'язані:
По-третє, якщо представники газопостачального підприємства протягом 2-х робочих днів до Вас не прибули або відмовилися складати відповідний акт, тоді претензія буде вважатися обґрунтованою, якщо її підпишуть не менше ніж 3 особи або споживач і виборна особа будинкового комітету чи іншого органу самоорганізації населення. По-четверте, якщо газопостачальне підприємство продовжує порушувати законодавство, Вам - згідно із пунктом 37 Правил № 2246 - потрібно відправити претензію уже до однієї з нижчезазначених організацій, які здійснюють контроль за дотриманням Правил у межах своїх повноважень:
|
|